...

...

4. srpna 2012

Marmeládíčka

Každé léto zavařuji, dělám různé sirupy, marmelády a pečené čajíky. 
Moc mě celý proces baví a nejvíce závěrečné úpravy skleniček. 
Letos jsem vyzkoušela marmeládu jen z malin. 
Je opravdu výborná.
A přesně taková skvělá domácí mermeládíčka nesmí chybět u takové pochoutky jako jsou palačinky. 
Rychlá dobrá sladká a oblíbená dobrůtka.
Neváhejte a dojděte ochutnat.


                                                                 
                                                                     

25 komentářů:

  1. Hmmm Bohdi,
    marmeládička i palačinky vypadají dost lákavě ;-)
    Krásný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bohdanko, krásné!!!!Taky ráda zavařuji,letos se nám nic moc neurodilo. Ale já mám ještě zásoby z minula, tak to spotřebujeme a příští rok budu syslovat. Snad :-)
    pěkné léto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Bohdi, ďakujem za krásny komentík u mňa na blogu. Fotky máš nádherné, malinový džem vyzerá lákavo ako od maminky. S látkovou čapičkou mu to veľmi svedčí. My sme mali maliny akurát tak na zjedenie, tak možno budúci rok. Hezký víkend. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Bohdanko, já bych si teda určitě dala vypadají ohromně. Čepička na marmeládě je taky moc krásná. Musím vám ukázat svoje:)) Ale já jsem lenora já je dostala :)) Krásný den Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdanko palačinky miluji:)
    Cítím jejich vůni až k nám:)mňam.
    Máš to krásně nafoceno,sliny se mě sbíhají:) Pěkný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Bohdanko, hostina u Tebe je Božííííííííííí!Ty palačinečky a čajunek,a také stolování!Jak v ubrousku prostři se!!!Viděla jsem u Tebe tu formu,je ůžasná!Také po ní tožím!Tak si vše vychutnej a hezké prázdniny...Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdanko, i já se snažím myslet na zimu. Přece jen - domácí je domácí...
    Tvé dobrůtky jsou krásně vyfocené!
    Přeju hezké letní dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Bohdanko,nádherné fotky!!!
    Marmeláda vypadá výborně už jen proto že je z malin,ty mám moc ráda.
    Přeji krásné slunečné dny.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaach, Bohdanko!!! Až sem mi zavoněla marmeláda! Obdivuji Tě, že Tě baví ten proces, protože to je právě to, co mě od vaření marmelád odrazuje. A pak se také vždy bojím, že to třeba špatně uzavřu a zkazí se mi to :-( No, tak se do toho raději ani nepouštím :-( Ale když tak krásně zveš... tak já bych došla i na ten bylinkový čajík v tom nádherném hrníčku :-) :-) Měj krásné léto!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá báječně! Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  11. Bohdanko,
    maliny miluju :-)
    Bohužel zatím jsem pokaždé ráda, že je vůbec ochutnám ;-)
    Ale chystám se je i přes odrazování známých vysadit .
    A domácí marmeláda ta musí být vynikající !

    OdpovědětVymazat
  12. Bohdanko moooc zdravím....
    téda vše vypadá naprosto kouzelně a ta malinová marmeláda musí být úžasná hned bych si dala.
    Fotečky nádherné.
    Měj krásné a pohodové dny zdraví ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  13. Bohdanko, oh, tak to je primo sladke mameni. Hlavne tedy ty palacinky, hmmmmmmm. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Bohdanka, malinový lekvár je najlepší na svete. Tento rok som ho uvarila menej, pred manželom som ho skryla na vianočné koláče.
    ((( Pani fotografka, urobila si krásne fotky ))))
    Pekný večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Bohdanko, máte moc hezký blog a marmeládka vypadá moc dobře...hezký den Adéla

    OdpovědětVymazat
  16. Bohdanko, ta vůně a ta chuť a ta krása v kloboučku. Moc hezky jsi mne navnadila na ty palačinky.:-)
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky...hned bych si dala...palačinky vypadají úžasně...
    Také marmeládíčkuju...:D
    Přeji hezký den...Magda

    OdpovědětVymazat
  18. Nejenn krásně navařeno, ale i dokonale naaranžováno a nafoceno.

    OdpovědětVymazat
  19. Maliny mám moc ráda a palačinky také:-)Nádherně nazdobeno,úžasné fotky!krásný večer:-)

    OdpovědětVymazat
  20. MŃam, pěkně jsi mě navnadila.

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Bohdo,
    tak to je krása. Když má někdo cit pro aranžování a ještě umí fotit, tak to stojí za to.
    Až se sliny sbíhají.
    Krásné...:-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  22. Marmeládička vypadá krásně, zvláště s těmi palačinkami :-)

    OdpovědětVymazat
  23. DĚKUJI ZA VAŠE NÁVŠTĚVY I POCHVÁLENÍ.
    DOJDĚTE ZAS NA NÁVŠTĚVU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  24. Bohdanko...nádherné fotečky.Věřím,že marmeládka je výborná...není nad domácí....zrovna včera jsem na chalupě vařila ostružinovou :o)))
    Měj se prímově Jana

    OdpovědětVymazat
  25. No mňááám, to jsou krásné fotky :-)))

    OdpovědětVymazat