...

...

28. května 2011

Prší

Dnešní deštivý den překazil veškeré plány. 
Nedá se nic dělat. 
Tak aby se jen nezahálelo, pustila jsem se do psaní písmenek  a šitíčka.
Vše dokončeno a polštářek už má své místo. 
Příjemný upršený den.


                                                             

18 komentářů:

  1. Moc krásný polštářek. Mám moc ráda tenhle styl. Krásný, i když upršený víkend. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Bohdanko, je kouzelný! Psala si barvou na textil? Moc mu to u vás sluší!
    Krásný sobotní večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdi,krása,jsi šikovná-já to tvrdím pořád!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný a originální polštářek. I nám déšť zkazil veškeré plány... Snad bude neděle trochu hezčí...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Bohdanko, polštářek je moc moc hezký...
    Nostalgická krása sálá z Tvých fotek a já za ně opět děkuji...Vždy krásná podívaná :o)
    Bílý muškát je nádherný. Také už mi kvete na terásce. U nás dnes nakonec nepršelo vůbec. Přeji krásný zbytek víkendu a děkuji za moc hezký komentík. Spoustu pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Mila Bohdanko, polstarek je nadherny. V tomto pripade se da rict, dobre ze prsi, kdyz pak vznika takovato krasa. Preji krasny zbytek nedele, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. MILÁ BOHDANKO,
    MOC ZDRAVÍM POLŠTÁŘEK JE ÚŽASNÝ JSI VELKÁ ŠIKULKA A NÁDHERNÉ FOTEČKY.
    KRÁSNÝ ZBYTEK NEDĚLE PŘEJE ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  8. Bohdanko, to jako jen tak?? To je totiž taková krása!!!! Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  9. Bohdanko, krásný výsledek deštivého dne, moc se mi líbí. Dana

    OdpovědětVymazat
  10. Bohdanko polštář je naprosto úžasný, moc se povedl! Písmena prostě miluju, zdravím Tě:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Senzace! A opět se mi potvrdilo, že by těch deštivých dnů mělo být víc - kdyby svítilo sluníčko, tak bychom se tady teď, my dámy, neměly čím kochat ;-). Hezký den, Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Bohdanko, moc zdravím a chválím krásný výtvor v podobě polštářku, je vážně senzační*** Jinak hlásím, že mám za sebou 1 z nejtěžších zkoušek.. myslím na Tebe.. a držím palečky .-) určitě dej vědět jak pokračuješ .-) a pak to virtuálně oslavíme :-)*** a budou prázdniny .-)** Krásný víkend :-)**

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Bohdanko.Tohle umět to by bylo fajn.Moc se mi líbí co jsi vyrobila,nádhera.Krásnou neděli.Lena

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná práce ( já bych to neuměla :) ) a vůbec celý blog...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Bohdanko, vankusik je carovny, chcem sa opytat, s cim si robila ten napis, ja som skusala ceruzkou na textil, zatial iba malicky obrazok
    muskatikov mam tiez zopar, len som ich nestihla vyfotit, ten Tvoj v tom kvetinaciku sa krasne vynima
    srdecne pozdravujem
    Emily

    OdpovědětVymazat
  16. Jůůůů...nádherné Bohdanko!! Hezké léto Martina

    OdpovědětVymazat
  17. VŠECHNY VÁS ZDRAVÍM A MOC DĚKUJI ZA OCENĚNÍ POLŠTÁŘKU.
    PSALA JSEM BARVIČKOU NA TEXTÍLIE-GLITTER TOUCH.
    PŘEJI VÁM POVEDENÉ PSANÍ, POKUD BUDETE ZKOUŠET.
    JE TO JEDNODUCHÉ.
    MĚJTE SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat