...

...

19. února 2011

Pozdravení

Všem přeji příjemný,  sobotní večer a pohodičkovou neděli.
Natrhané větvičky nám začaly krásně rašit.
Tak máme v únoru doma rozkvetlý,  zlatý déšť.
A za okny sněží.

                                                                                             

15 komentářů:

  1. Bohdanko i já přeji krásný sobotní večer a klidnou pohodovou neděli.Měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bohdanko,
    to jsou krásné fotky!! :o))
    Mám moc ráda Tvoje různé nádobky
    a mističky a Tvoje kouzelné aranžmá.
    Máš doma hezké malinké jaro!
    Měj se moc krásně a hezký zbytek víkendu :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. máš to krásne Bohdanko, všetci by sme už chceli jar, prajem ešte krásny večer a príjemný víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Bohdanko, kouzelné fotečky s nádechem jara jsi vložila. Miluju také všechny ty dráty a drátky...s nimi všechny ty kytičky vypadají tak kouzelně.I já posílám sobotní pozdravení,Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Bohdanko,
    jééé tak to máš doma hezky jarní. Drátěné věci mám také ráda, protože je lze kombinovat snad se vším. Přeji Ti pohodičkovou neděli. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdanko, krásné dekorace, takové staromilské, já mám v bytě i moderní věci, tak musím volit dekorace opatrně, ale tenhle styl se mi líbí..fakt krása...Hezkou neděli. Petra :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdanko,ráda bych ti napsala soukromně,je-li to možné ozvi se mi na mail v mém profilu.Moc děkuji a přeju nádhernou neděli Mokopa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Bohdi, máš to moc krásné, doufám, že už to jaro konečně přivoláme :-) L.

    OdpovědětVymazat
  9. Bardzo ładnie !!!POZDRAWIAM !!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Bohdanko, i tobě přeji poklidný zbytek víkendu a děkuji za nádherné fotky!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Bohdanko, krásně si zpříjemňuješ čekání na jaro. Hezký zbytek neděle.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  12. Bohdanko,
    moc krásné fotečky!!!
    Přeji pohodový týden.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Bohdanko, to jsou zase krásné fotečky. Křehké a něžné. Krásné předjarní dny. Lucka

    OdpovědětVymazat
  14. MILÁ BOHDANKO,
    KRÁSNÉ FOTEČKY A TĚCH POKLADŮ.
    PŘEJI KRÁSNÝ VÍKEND.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  15. VŠEM DĚKUJI ZA MILÉ KOMENTÍKY A PŘEJI PŘÍJEMNÉ ČEKÁNÍ NA VYTOUŽENÉ JARO.
    MĚJTE SE HEZKY. BOHDA

    OdpovědětVymazat