...

...

9. ledna 2011

Kvetoucí bílý čaj

Také zvaný "Božská lilie" .
Po zalití postupně z čajových lístků vystoupí červená laskavcovka propojená jasmínovým
řetízkem s květy lilie. Chuť je sladce květinová a vůně velice příjemná.
Jen pozor na teplotu vody.
Příjemný večer.                                              

                                                                                               
                                                                                      

                                                                              

14 komentářů:

  1. Milá Bohdanko, pár jsem jich darovala, pár dostala a pravdou je, že přípravu i pití samotné povyšuje na kouzelnou chvilku. Krásně si ho vyfotila.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko tento čaj moc dobře znám, prodávají jich spousty druhů. Jsou moc lahodné.
    Hezký večer Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko, i já mám tyto čajíky ráda. zalívám je ve skleněné konvici a hledím na to vždycky jak jožin s otevřenou pusou.....
    Měj se fajn
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Bohdanko, tak jsem zavítala na Tvůj blog a vidím samé krásné a milé věci. Ráda se nechám inspirovat.
    Hezký zbytek nedělního večer přeje Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdanko, čajík vypadá skvěle a určitě i dobře chutná.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Čajík znám od manželovi maminky, ta si ho ráda dává, já jsem ho ještě nezkoušela, ale lákáš mne na něj pěkně :o))
    Pěkný u nás slunečný den Bohdanko.

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdanko,čajík poznám...pila jsem ho u kamarádky a byl báječný.Měj se krásně.

    PS:Vše nejlepši k zítřejšímu svátku.Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Bohdanko, moc děkuji za komentář na mém blogu... každého příspěvku si velmi vážím :o) Samozřejmě jsem musela hned nakouknout, která to dobrá duše :o)))
    no a musím říct, že je u tebe na návštěvě moc milo a přítulno :o)))
    PS: atˇ žijí Bohdanky...vše nej, nej...
    Ela

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Bohdanko, k Tobě je radost chodit na návštěvu. Čajík a fotečky vypadají opět tak krásně, že jsem na něj dostala takovou chuť. Vše moc hezky naaranžované a já si s Tebou dnes (i když jen virtuálně) připíjím....k Tvému svátku jen to nejlepší, hlavně zdraví, štěstí, spokojenost a také hodně radosti...užij si oslavičku. Moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Bohdo,děkuji a přeji taktéž vše nej...A to nejen v tento den.
    B.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Bohdanko, včera jsem nestíhala a tak dodatečně - všechno nej k svátku!
    A děkuji za milý komentář!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. BOHDANKO TAK JSEM SI ČAJÍČEK TAKY KOUPILA A MUSÍM ŘÍCT JE ÚŽASNÝ DĚKUJI ZA INSPIRACI.
    KRÁSNÉ FOTEČKY.
    ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  13. DĚKUJI ZA KOMENTÍKY A VŠEM PŘEJI PŘÍJEMNÉ CHVILKY U ČAJÍKU NEBO DOBRÉ KÁVIČKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou opravdu krásné, chodím se kochat :) Můžu se zeptat, kde jste sehnala ten proutěný podnos...dlouho jej sháním :) díky

    OdpovědětVymazat