...

...

28. září 2010

Ocenění



Obdržela jsem další ocenění od SONIČKY, PAVLÍNKY, ZUZKY, JITUŠKY, ADÉLKY A  MARTINKY.
Jsem  ráda, že se na mém blogu líbí a moc děkuji.
Ocenění věnuji Adélce http://livingab.blogspot.com/

Všem ostatním přeji krásné prožívání podzimních dnů. 

6 komentářů:

  1. Bohdanko,na Tvůj blog se moc ráda chodím potěšit.Je tady krásně a já si to vždy užívám.Děkuji i za tak pěkné vložené byť nostalgické fotečky.Blog si ocenění zaslouží, gratuluji...Krásné podzimní dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. MILÁ BOHDANKO,DĚKUJI ZA OCENĚNÍ MOC SI HO VÁŽÍM A OD SRDCE TI DĚKUJI MOC MĚ TO POTĚŠILO.BOHDANKO MÁŠ KRÁSNÝ BLOG A OCENĚNÍ SI ZASLOUŽÍŠ KRÁSNÝ VEČER.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko,
    Tvůj blog mám moc ráda,
    k ocenění Ti gratuluji!!!

    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko, chodit k tobě na návštěvu je radost! Moc gratuluju!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Bohadnko na mém blogu jsem ti udělila také toto ocenění , za tvůj krásný blog i když už ho máš tak to nevadí! Krásný podzim ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Mila Bohdanko,
    po dlouhe dobe te zdravim a hned gratuluji! Krasne oceneni a kdyz koukam zpet, tak nadherne podzimni fotky. Holka nevim, co ti mam chvalit vice. Jestli to jak dekorujes a nebo to jak to pak umis vyfotit. Nicmene obe je nadherne.
    Hezky vikend, Jana

    OdpovědětVymazat