...

...

1. srpna 2010

Nedělní odpočívání

Všem přeji příjemnou,  první srpnovou neděli .
Dnes jen odpočívám,  TÉMEŘ nic nedělám a užívám si volného dne .
Tím téměř myslím, že vařím, peču, peru, žehlím ... ,ale to se jako práce přece nepočítá.

HEZKÝ DEN



14 komentářů:

  1. Bohdanka, to sme na tom rovnako, pre mňa je to relax ... aby som bola presná, tak bez toho žehlenia prosím :)
    ...peknú nedeľu, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bohda! Pekný zvyšok dňa!

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko,tak já se přiznám...pro mě je žehlení relax a žehlím moc ráda.Ale asi "nejsem" normální...Ale to nevadí.Krásný zbytek dne.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Bohdanka,

    keďže nateraz som doma sama ako prst, môžem leňošiť v nedeľu tak, ako sa mne páči :)

    Teda, varila som, lebo jesť musím, aj keď som sama doma a prala som, ale to práčka, nie ja hehe...

    A brázdila som po stránkach http://www.emmabridgewater.co.uk/page/home (hlavne tu: http://www.emmabridgewater.co.uk/Pottery/Black-Toast/icat/potblacktoast)

    Snáď mi ten môj synátor voľačo odtiaľ donesie, keď príde domov koncom augusta, inštrukcie dostal presné :)

    Pekný zvyšok nedele ti prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Bohdanko, taky žehlím docela ráda, ale právě usušené prádlo, nic přeschlého :o)
    Hezká fotka!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj bahdanko,
    dufám, že už odpočíváš!!!
    Hezký zbytek neděle.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je krásná kvítečková koupel !
    Jdu si udělat taky takovou.
    Měj se pěkně..
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  8. Bohdanko,
    ano ano. Také to nicnedělání znám :o) Teda ale musím přiznat, že to žehlení nechávám až je opravdu nutné :o) Jinak relaxuji ráda :o)
    Krásný večer
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná pohodová fotečka.To musel být relax...

    OdpovědětVymazat
  10. Bohdanko,
    úžasný relax!!!
    Nádherná fotečka:-)
    krásný den P.

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Bohdanko,
    podle mého muže se také běhání kolem domácnosti nepočítá jako práce. Je to prý zábava, která mě baví i když kolikrát také padám únavou. Tak si užívej každodenního relaxu :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Takový relax by se mi také líbil a moc...Moje nožičky by to také táááák potřebovaly.Jsem také v jednom kole a domácí práce?Tak to je už náš úděl..Bohdanko děkuji za všechny tak krásné řádky,které jsem dostala u mne..PS:Dárečky takové ty "jen tak"jsou opravdu ty nejkrásnější,které potěší a zahřejí u srdíčka...těch si vážíme co nejvíce...Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. HOLKY , JAK TAK PROČÍTÁM VAŠE MILÉ KOMENTÍKY ,ZJIŠŤUJI ,ŽE KAŽDÁ Z NÁS JE S PRACÍ, TÝKAJÍCÍ SE DOMÁCNOSTI, SMÍŘENÁ .
    JE PRAVDOU ,ŽE KDYŽ JE VŠE ČISTÉ A UKLIZENÉ ,TAK JE DOMA JEŠTĚ PŘÍJEMNĚJI .
    A TAKÉ JE PRAVDOU ,ŽE KAŽDÁ Z NÁS SI ZASLOUŽÍ ODPOČINEK . AŤ UŽ JE TO RELAX U ŽEHLENÍ ,NEBO ODDYCH S NOHAMA ,TŘEBA VE VODIČCE .
    MĚJTE SE PRÍMA .BOHDA

    OdpovědětVymazat