...

...

12. července 2010

Dobroty léta

TYTO LETNÍ DOBRŮTKY VKLÁDÁM JIŽ PODRUHÉ. VŠEM HOLKÁM ZLATÝM, KTERÉ MI PSALY KRÁSNÉ KOMENTÍKY SE OMLOUVÁM, ALE SVOU NEOPATRNOSTÍ JSEM VŠECHNY FOTEČKY VYMÁZLA  A TAK SE ZTRATILY I NAPSANÉ KOMENTÁŘE.
PROTO PŘIDÁVÁM  JEŠTĚ PÁR FOTEČEK NAVÍC.


 

11 komentářů:

  1. Krásné fotky,plné samých dobrůtek..hned bych si dala ty ovocné košíčky,vypadají nádherně...a vidím i nějaký sirup,určitě bylinkový.
    Přeju příjemné schlazení ovocem v tomto parném létě.Monis

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanka, nielen krásne naaranžované, ale aj chutne napečené :) ...krásne leto !

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdi,nádherné fotky jak z katalogu....
    Hezky vše sladěné
    Hezký večer
    Zdraví
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko,
    to nevadí s těmi fotkami-já je viděla!!!!
    A tady máte zase nové-ty jsou moc pěkné-melounové srdíčko bych si dala!!!
    Já Vám včera psala komentář k té chaloupce-že jste si určitě krásně oddychla a už mi to nešlo odeslat, takže fotky jsem viděla!!!
    Něco se Vám asi s blogem stalo, protože v seznamu blogů vpravo, jak mne tam máte-je tam úplně můj první příspěvek...
    Hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera,všecičko vypadá nádherně,hned bych si dala....pa Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Bohdanko,
    nádherné fotečky!!!! Dary léta jsou s prominutím "k sežrání":))).

    A dodatečně dcerce vše nej k narozeninám.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdi, dorazil Vám ten můj mail? Nějak mě zlobí pošta. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam :-) Nádherné fotečky
    Přeji krásné letní dny
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  9. HOLKY ZLATÝ ,DĚKUJI ZA POCHVALNÉ KOMENTÍKY .
    V ZIMĚ BUDEME ,SE SLINOU NA JAZYCE, VZPOMÍNAT NA OVOCE Z LÉTA .A NEBO SÁHNEME DO MRAZÁKU A MLSAT BUDEM ZAS .
    HEZKÉ LÉTO VŠEM .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. JARUŠKO ,TAK SNAD JE JIŽ VŠE V POŘÁDKU .
    CHALUPA OPĚT VLOŽENA ,JEN TEN VÁŠ KOMENTÍK JSEM NANAŠLA .
    TAK BUDU RÁDA ,KDYŽ MI ZAS PÍSNETE .
    MĚJTE SE PĚKNĚ .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. JANIČKO ,VŠE DORAZILO .MOC DĚKUJI .
    DNES VEČER BUDU NA TOM PRACOVAT .TAK MI DRŽTE PALCE .
    A JEŠTĚ JEDNOU MOC DÍÍÍÍÍÍKY .
    KRÁSNÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat