...

...

24. května 2010

Pomněnkové mámení



14 komentářů:

  1. AHOOOJ BOHDANKO.KRÁSNÉ POMNĚNKOVÉ ZÁTIŠÍ....A VŠECHNY DEKORACE JSOU MOC KRÁSNÉ.TY MÁŠ ÚŽASNÝ CIT PRO DEKOROVÁNÍ A MOC SE MI U TEBE NA BLOGU LÍBÍ.PA A HEZKÝ VEČER.PÁJA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko, krásně romantické fotky!
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Bohdanko, máš to krásné, zavěšené na polici vypadají nádherně.
    Příjemný den
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanka, vecičky, ktorými sa rada obklopuješ sú blízke aj môjmu srdcu :)

    Pekný utorok prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný den Bodanko,

    úžasné pomněnkové zátiší. Mám je moc ráda.

    přeji sluníčkový týden
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  6. TAK VIDÍM ,ŽE POMNĚNKY NÁS UCHVÁTILY.
    DĚKUJI VŠEM ZA PŘÍJEMNÉ KOMENTÍKY A PŘEJI KRÁSNÝ CELÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdanko,
    pomněnky jsou překrásné a vůbec celá dekorace!
    Pohodový večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer,
    krásné, moc krásné a chválím blog :) :)posílám gratulace :) :) :)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Bohdanka ahoj, nielen pomněnky (u nás nezábudky), ale celú túto kolekciu máš krásnu :)...a ladí to spolu s kvietkami :)

    OdpovědětVymazat
  10. LUCI ,JITUŠ A JANI DĚKUJI ZA POCHVÁLENÍ .
    NEZÁBUDKY JSOU NA POHLED PRO DOBROU NÁLADU .
    MĚJTE SE KRÁSNĚ .... BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Bohdanko poměnky jsou moc hezké a celá dekorace je s nimi nádherná

    OdpovědětVymazat
  12. Bohdanko, děkuji moc za návštěvy u mne, a snad se nebudete zlobit, když si Váš ( Tvůj :) ) blog přidám do oblíbených. Je mi tu moc hezky! Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju za návštěvu u mě,tím jsem našla další krásný blog,přidám do oblíbených....
    Poměnky jsou nádherné,mám je moc ráda,jen škoda,že nemám zahrádku...krásné dny přeje Monis

    OdpovědětVymazat
  14. POSÍLÁM PODĚKOVÁNÍ ZA TO ,ŽE JSEM SE STALA SOUČÁSTÍ OBLÍBENÝCH . MÁM RADOST ,ŽE SE VÁM BLOG LÍBÍ A BUDU RÁDA ZA VAŠI DALŠÍ NÁVŠTĚVU .

    OdpovědětVymazat